Vítej na mém blogu.. Independent-style

Jak zhubnout břicho a zadek nejlepší cviky pro hubnutí

20. srpna 2014 v 18:19 |  Tipy a rady do života

Všichni chceme zhubnotu břicho nebo zadek!

No jak by ne, když to jsou místa, kde u většiny lidí tělo ukládá tuk, jenže:
  1. Ztráta tělesného tuku je systémová záležitost. Stejně jako si nevybíráme, kde se nám tuk na těle uloží, nevybereme si ani, kde se ho zbavíme. Už jsem o tom napsal jeden obsáhlý článek a tady napíšu něco podobného.
  2. Kde se tuk uloží je velice indivuduální. Něco mají na svědomí hormony a něco je záležitost genetiky. Mužům se ukládají tuky většinou jinde než ženám.
  3. Kde a v jaké míře se uloží v těle tuk záleží na poměru hormonu testosteronu vůči hormonu estrogenu a také na citlivosti těla na inzulín.

Proč nejde cílit ztrátu tuku na břicho nebo na zadek?

Je to jednoduše fyziologicky naprosto nemožné. Jakmile začneme cvičit nebo se víc pohybovat, v těle se začne odehrávat velké množství procesů. V první řadě se mobilizují hormony jako testosteron, štítná žláza nebo růstový hormon a další, společně s enzymy, které jsou odpovědné za odbourávání tuků. Ty jsou všechny velice rychle vyplaveny do krevního řečiště.
Během několika vteřin a úderů srdce se hormony a enzymy rozptýlí krevním řečištěm do celého těla. Vrháme se na hubnutí zadku, pardon zadečku. Začínáme dělat dřepy v naději, že tuk ze zadních partií začne mizet. Ve skutečnosti, jako reakce na kontrakce svalů, tělo zaznamená nedostatek energie a začne mobilizovat již zmiňované hormony, aby začaly uvolňovat tělesný tuk. Tyto hormony jsou už ale dávno rozptýlené po celém těle a energii (tuk) berou z každého místa na těle. Takže se zbavujeme tuku všude, ne jen na hýždích nebo na břiše. Je to srozumitelné? Dává to smysl? Nejsem si jistý.

Jak zhubnout břicho a zadek?

Změnou stravy, změnou jídelníčku, změnou životního stylu. To, co hledáte je změna. Změna je klíč k hubnutí! Chcete zhubnout břicho? Nehledejte cviky na břicho nebo cviky na zadek. Změňte své návyky.

První kroky

První co potřebujete udělat, je přestat se vážit. Váha je nejhorší přístroj na svět. Když si stoupnete na váhu co zjistíte? Zjistíte kolik váží vaše svaly, voda v těle, kosti a tuk. Co vás ve skutečnosti zajímá? Zajímá vás pouze tuk. Konkrétně tuk na břiše na zadečku. Toho se chcete zbavit. Takže se přestaňte vážit a změřte si % tuku v těle. Buď prostřednictvím nějaké chytré "váhy", nebo pomocí kaliperačních kleští za pár drobných. Přeměřte se horem dolem a vrhněte se do toho!

Já chci cviky na břicho

Cviky na břicho nás tuku pouze na břiše nezbaví. Maximálně ho zpevní a pod tukem, který na břiše máme, vytvoříme o něco málo víc svalů. Pokud se chci zbavit tuku na břiše, tak jsou cviky cílené na tuto tělesnou partii hloupost. Zeptejte se jakéhokoli trenéra v posilovně, kolik cviků čistě na břicho do tréninku klientům dává? Většinou skoro žádné. Břicho cvičíte s každým jiným cvikem. Správné mrtvé tahy jsou taky cviky na břicho. Shyby jsou taky cvik na břicho. Břicho zapojujeme při každém jednom cviku. Chcete zhubnout břicho? Pak hledejte takové cvičení, díky kterému spálíte nejvíc tuku. Je to cvičení s vysokou intenzitou, jako jsou intervalové tréninky, tabata, nebo HIIT (Hodně intenzivní intervalový trénink). Jestli hledáte nejlepší cvik pro hubnutí, tak je to z mého pohledu sprint. Tady je několik důvodů, proč právě sprint je tím nelepším cvikem pro hubnutí.

Jak na pekáč buchet?

Skvěle to vystihnul Pavel z KB5 na svém kettlebellovém semináři (mimo jiné doporučuji všem). Chcete pekáč buchet? Jo tak ten se vyrábí v kuchyni. Aby ne, jsou to buchty. Samozřejmě, že bez cvičení to nejde, ale základ je ta kuchyně, ne cvičení. 70% strava a 30% pohyb. Myslím, že to vystihuje vše a Pavel ví, o čem mluví, on pekáč buchet má, já ho viděl :-)
Když skutečně chceme začít hubnout, tak je dobré si nejdřív položit 5 zásadních otázek. Ujistit se, že do toho jdu a začít měnit stravovací návyky. Pomalu, krok za krokem. Jestli nevíte jak, můžete přijít na kurz nebo začněte tím, že začleníte do jídelníčku několik spalovačů tuků. Čím častěji budete tyto potraviny jíst, tím líp pro vás.
Jaké jsou vaše současné stravovací návyky? Přečtěte si článek o 5ti nejčastějších nezdravých stravovacích návycích a jak je změnit. Nastavte si správně cíle. Cílem není zhubnout 20 kilo. To je špatně definovaný cíl. Cílem je dělat postupně malé změny, ze kterých se ve finále stanou velké. Jak na to, se dozvíte v tomto článku.
Informací je to hodně a mohlo by jich být ještě víc. Když jsem začínal hubnout, hodně jsem se vzdělával. Čerpal informace a pročítal lékařské studie, vše o dietách a hubnutí, o tom jak tělo funguje a ukládá si tuk. Hubnutí není věda, když víte jak na to. Jen je kolem něho vytvořeno takové množství mýtů, že se občas člověk ztratí. 11 z nich jsem vypsal do ebooku, který si můžete zdarma stáhnout. Přeju hodně štěstí při hubnutí nejen zadku a břicha a držím palce.

Shrnutí krok za krokem

  1. Uvědomte si, že jídlo nepřecvičíte a zaměřte se na stravu
  2. Přestaňte se vážit a začněte se rozumně měřit. Zaměřte se na % tuku v těle
  3. Nečekejte okamžité výsledky. Tuk jste nabrabli postupně, takže se ho budete postupně zbavovat
  4. Chcete začít hned? Máte 10 minut? No tak vyzkoušejte mou desetiminutovku, počkejte do zítra, co na to tělo a pak si případně stěžujte, že 10 minut je málo. Mám takové tušení, že tělo bude jiného názoru
 


Komentáře

1 Smitha976 Smitha976 | E-mail | Web | 16. srpna 2017 v 12:59 | Reagovat

betamethasone acetatena phos geebdkakekgkddcf

2 Pharmk763 Pharmk763 | E-mail | Web | 17. srpna 2017 v 6:46 | Reagovat

Hello!<a href="http://via3indian.com/#1.html">indian viagra</a>

3 Pharma743 Pharma743 | E-mail | Web | 17. srpna 2017 v 6:53 | Reagovat

Hello! indian viagra http://via3indian.com/#4.html

4 Smithc441 Smithc441 | E-mail | Web | 29. srpna 2017 v 1:35 | Reagovat

Great blog! I am loving it!! Will come back again. I am taking your feeds also bcdkdaaddagbfecc

5 Smithd668 Smithd668 | E-mail | Web | 21. září 2017 v 0:19 | Reagovat

Greetings! Very useful advice within this article! It is the little changes that make the most important changes. Many thanks for sharing! kdgegfkeddccgedb

6 Moisesfoone Moisesfoone | E-mail | Web | 23. září 2017 v 3:01 | Reagovat

viagra pour cycliste

      <a href=http://buycxviagra.com/>order viagra</a>

    <a href="http://buycxviagra.com/">buy viagra</a>

    cheap uk viagra online

7 Gelesfoone Gelesfoone | E-mail | Web | 26. září 2017 v 3:00 | Reagovat

achat de cialis foru

      <a href=http://cheapjicialis.com/>cheap cialis online</a>

    <a href="http://cheapjicialis.com/">cialis online</a>

    5 mg cialis enough

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama